Продавець OVA market розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
19 відгуків
OVA market
+380 (68) 264-02-96
Додати відгук

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • УкрпоштаДоставка "Укрпошта" Вартість доставки Укрпошта згідно тарифів перевізника. Термін доставки по Україні від 3 до 5 днів, не враховуючи дня на відправку
  • СамовивізКам'янець-Подільський вул. Героїв України 1
  • Нова ПоштаДоставка "Нова Пошта" Вартість доставки Нова Пошта становить від 50 грн залежно від ваги і габаритів вантажу При виборі післяплати Ви доплачуєте 20грн+2% від вартості замовлення за повернення грошових коштів нам. Термін доставки від 1 до 3 робочих днів., не враховуючи дні на відправку.
  • Доставка кур'єром по всій Україні!Адресна доставка кур'єром Нової Пошти по всій Україні Вартість і умови доставки згідно тарифів Нової пошти.
  • Укрпошта

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаПри виборі післяплати Ви доплачуєте 20грн+2% від вартості замовлення за повернення грошових коштів
  • На рахунок PayPalanastasiiayakubova@gmail.com

Гарантія:

Процедура повернення товару Належної якості*:
- зателефонуйте на номер +380682640296 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 14 робочих днів.


Обміну та поверненню товари неналежної якості не підлягають наступні категорії товарів:
вказати перелік товарів з вашого асортименту, якщо такі є.

Процедура повернення товару Неналежної якості**:
-зателефонуйте на номер +380682640296 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
-повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
-після отримання товару протягом 14 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар.
Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок покупця.

*Товар належної якості це:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

**Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.Повернення Товару у разі виявлення недоліків, пов'язаних з невідповідністю умовам Замовлення, що виникли з вини Продавця:

У разі якщо Товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця щодо асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право сповістити Продавця (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення та вимагати їх усунення.

Також Ви маєте право на відмову від товару та повернення сплачених коштів. У цьому випадку Товар має бути повернений Продавцю із збереженням первозданного товарного вигляду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.

Для повернення товару Вам необхідно подати документ, що підтверджує факт та умови його придбання.

Для повернення необхідно заповнити заяву повернення товару.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner